momsalis aysct merhaba gittiniz mi acaba bende bugün 11+6 yarın 12 oluyorum yarın gidecem size söyledilermi bende merak ediyorum bide ikili test yaptırdinizmi nasıl yapılıyor
kadermirali @aysct Özel hastaneler yüksek tahmin yapabilir ki erkek ise belli olur. Ben de ilk oğlumu 11. Haftada öğrendim sayılır. Ama devlet hastaneleri çok garantici konuşmuyor. Yinede sağlıklı hayırlı evlat olsun…
omur0607 Hafta bugün gittim sabah erkeğe benzetiyorum dedi, öğleden sonra tekrar gittim emin olmak için bu defa kıza benzetiyorum dedi
aysct momsalis gittim cinsiyet göremedi maalesef, ense kalınlığına ve burun kemiğine baktı, ikili tarama testi için kan verdim başka test yaptırmayı düşünmüyorum
tubanurge aysct özel klinikle devlet hastanesine birlikte gidiyorum özeldeki doktorum 12.haftada erkek dedi devlet hastanesindeki doktorum 22.haftada hala kız gibi görünüyor emin değilim diyordu 😅 perinatolog da erkek dedi
Meryemak aysct şehir hastanesine gidiyprım 12. Haftada erkek olduğunu söyledi 15. Haftada kesin erkek dedi ama erkek olduğu için net belli oluyor