Bugün geceden bir kaşıntı oldu anlamadım ayak altında yani sivrisinek de vardı ama bu başka bi kaşınma oldu kalkıp yıkadım kaşıntı geçti ama şimdi bazen yine oluyor 10 gün önce kan tahlilleri yaptırmistim bişey yoktu sadece ayak altında ve parmak aralarında oluyor başına gelen varmı böyle birşey ya tedirgin oldum