Suhammeh canım benim doktorum yanlış kelime kullanmış olmum ama türkiyede sezeryan sonrası normal dogum egıtımı almış 7 doktordan olusan bi ekip varmış benım doktorum onlardan biri yurt dıaındada egıtım almıs bayan doktor yaşıda var. Ve en yakın olarak kuzenım de ona gıdıyordu ilk dogumu sezeryandı ve bır sene usttune ıkıncı dogumu oldu doktorum onada yalvardı fızıksel bır sorunun yok normal dogum yaptırırım dedı ama benım kuzen normal dogum korkusundan kabul etmedı.benım ılk dogumum bende ona godıyorum normal istıyorum ben.ayrıca oldugu hastane bolgedekı tum ozellere gore en uygunu.ve hamılelık surecındede asla para koparma pesınde olan bır kadın degıl ne tahlıl olsa bana o akıl verıyo hastaneye paramı kazandırcan gıt devlette yaptır sonucu getır dıyo.su azlıgı problemım var uc gunde bır kontro gıdıyorum kayıt actırmıyo gel aradan alırım senı dıyo bakıyo her gelmeye para verılmez dıyo.çok memnunum aklımda olsun