havvacab çünkü bu ilk süreç çok yorucu oluyor canım ilk gebeliğim de 34 betayla öğrendim 1500 olana kadar canım çıktı dış gebelik mi kese oluşacak mı değer artmışmı derken baktım stres oluyorum ikincide hiç kan vermedim adetim geçti test yaptım pozitif 5. Haftada gittim direk kese göründü kan tahliline gerek bile kalmadı. 3. Dede 6. Hafta gittim kalp atışını ekrandan gördük sesini dinletmedi doktor buda 4. Bakalım hayırlısı