Orkidem8 ben gebelik öncesi troid hastasıyım canım korkulacak bi drum yok 2 yıldır ilaç tedavisi almama rağmen yaşadığım sinir ve stres dolayısıyla hala ilaç dozajım oturmamşken rabbim bana evlat vermiş haberim yoktu troidim 8 9 larda geziyordu öğrendim doz ayarlaması yapıldı her 3 haftada bir kan verip takip ettiriyorum şuana kadar bi problem olmadı çok şükür 25 haftalık olduk yani demem o ki rabbim nasip ettiyse sana herşeyin bi çözümü var bu ilacın da bebeğine zararı yok için rahat olsun