Dyson v15 süpürgem var alalı 2 seneye yaklaştı. son 3-4 aydır tetiğe basıyorum kesik kesik çalışıyor ve artık illallah ettim. Ne yazık ki internetten aldım ve faturam yok. bu şekilde tamir ettirebilir miyim ya da aranızda tamir ettiren bilen birileri var mı ?