Kızlar selam 💕Açıkçası son zamanlarda doğum konusu kafamı o kadar karıştırdı ki… ne düşüneceğimi şaşırdım. Normal doğumdan aşırı korkuyorum. O sancılar, dikişler, doğum sonrası vajinada şekil değişikliği, genişleme, hatta ilerde idrar kaçırma falan… bunları duydukça iyice korkuyorum 😞 O yüzden “isteğe bağlı sezaryen” istiyorum dedim doktoruma ama o da pek sıcak bakmadı. Bir bakıyorum biri diyor “sezaryen çok zor, normal daha iyi”, öbürü diyor “yok canım sezaryen mis gibi, ağrısız”. Hangisine inanacağımı şaşırdım resmen.
Artık her doğum videosu, her yorum beni stres yapıyor. Aranızda benim gibi doğumdan çok korkan ama sonra “boşuna korkmuşum” diyen var mı? Gerçekten o kadar korkulacak bir şey mi, yoksa insan yaşarken bir şekilde gücü geliyor mu? Önceden sadece normal doğumdan korkardım ama artık sezaryenden de korkuttular. Özeldeki doktorun bile parasına bakmayıp sezaryene sıcak bakmadığını söylemesi kafamı iyice karıştırdı. Ne yaşadınız, nasıl karar verdiniz, ne yapmayı düşünüyorsunuz lütfen paylaşın 🙏 Şu an moral ve gerçek deneyim duymaya çok ihtiyacım var 💗