Ozgeb Gzddlk bende başka ilden geleceğim mecburen 🤷🏼♀️ Haldun canova varmış sanırım onunla devam etmeyi düşünüyorum aradım Doğum ücreti söylemediler,Sezeryan dediğin epiduralide kapsıyor mu ?? teşekkür ederim
Arzubaz Vallahi iyi diyorlar ben Yüksekova’dayım ama orada Doğum yapacağım 1 kere gittim . İlk izlenimi iyi ben de netteki yorumlara dayanarak gittim.
Ozgeb Arzubaz bende Doğumu. Mersin’de yapacağım allah izin verirse çok iyi olduğunu duydum o yüzden araştırıyorum
Arzubaz Ozgeb ücrete ne dahil derken? Benim ilk doğumum o yüzden tecrübeli değilim:) işte bi gece hastanede kalıyorsundur sanırım bi de Doğum başka bişey yoktur herhalde . ayrıntılı sormadım daha doğumuma çok olduğu için .
Ozgeb Arzubaz bazı hastaneler anneyle bebeğin bulaşma anını fotoğraflıyor. Ufak bir albüm gibi yapıyorlar öyle birşey var mı diye sormak istedim
Ozgeb Arzubaz aradım ögrendim canım Doğum ve bir gece yatış, bebeğin annenin sağlık kontrolleri dediler