Sevgiiss Cimcime30 daha tedavinin ilk ayı bismillah dur bakalım diğer ay güzel sonuç alırsın inşalalhhhh
Cimcime30 Sevgiiss öyle evet olumlu olumsuz başlayalım demıstım zaten doktora hayırlısı jel de kullandım
Duru20_ derryaaneva kan veremiyorsanız gebelik testini iki gün sonra tekrar yapın varsa beta yükselmiştir zaten test git gide koyulaşır. Kan vermenin stresine girmemiş olursunuz inşallah vardır🙏
Cimcime30 derryaaneva kendınız neden post açmıyorsunuz da Benım postuma atıp burayı karıştırıyorsunuz ?
Duru20_ İnsan bir umut silik de olsa bir çizgi görmek istiyor o yüzden bakmaktan kör olacağız artık.. Allah kimseyi evlatsızlıkla ve evladıyla sınamasın inşallah🙏 Ben de bu akşam veya yarın sabah test yapacağım ama negatif görürüm diye korkuyorum
derryaaneva Duru20_ 9 ekimde hastane randevum var bugün regl günüm olmazdam hastaneye gidicem inşallah
derryaaneva hera33 32 günde oluyorum sanırım Yumurtlama da 21,22 si ama bu ay değerlendirdim mi bilmiyorum çok karışık bı aydı o yüzden varsa da mucize ile olmuştur
derryaaneva Cimcime30 karıştırmalik bişey yapmadım herkes herkesin postuna kendi testini de sorabiliyor böyle düşününcenizi bilseydim atmazdim