Cimcime30 Bat 9 bu saatten sonra dönmez dıye düşünüyorum regl bekleyecem umarım Bnmde yüzüm güler bır gun Allah kımseyı evlat dıye dıye aratmasın
asil15 Cimcime30 amin canım ama daha var ben regli gününün 1 hatta 2. Günü bile negatif gördüm 3. Gun çok silik öğrenmiştim erken yapma cnm boşa stres olmayın
Mahbuss Cimcime30 bende adet olucam canım leke geldi 🤦 inşallah hayırlı haberler alırız bizde bir gün
myangelson Cimcime30 benim çatlatma iğnesinin 10 veya 11 gününde negatif çıkmıştı kaset testti ama, 14. Günü silik pozitif çıkmıştı
zuleyha12756_ Cimcime30 bu test bozuk bence beyaz çizgi görüyorum sanki benim bı tane testim bekledikçe böyle çıktı meğer hamileymisim iki gün sonra farklı bir marka ile sabah denedim hemen 1 dakikada silik çıktı canm insallah sende bu sevinci yaşarsın 🤲🏻
Cimcime30 zuleyha12756_ ya bozuk mu bilmiyorum ama çubuğu aldırdığımda hemen sıvıyı idrarı yani çekmiyor ben içimden sayıyorum 30 saniye sonra anca sıvı yayılmış oluyor