hatayyy Merhaba kızlar 22 haftalık gebeyim detaylı ultrason a yeni girdim doktor bebeğin biraz hareketsiz ama gelişimi iyi dedi bu da beni çok korkuttu sizden de aynı durumu yaşayan oldu mu boşuna stres yapmak istiyorum yaaa
_kelebek hatayyy benimde bebeğim detaylı ultrasonda neredeyse hiç hareket etmedi çok az kımıldadı doktor eliyle bastırdı dürttü ama nafile hiç istifini bozmadı canını sıkacağın bir durum yok olsaydı doktor söylerdi benimki hastaneden çıktıktan sonra tekmelemeye başladı ama ne zaman ultrasona girsem az hareket ediyor
Papatya05_ hatayyy canım doktorlar konu anne bebek olunca 0,1 bi ihtimalde olsa koruma amaçlı bakıyorlar herşeye o yüzden sıkıntın yapma normalde hareketleri iyiyse sıkıntı yapma içini refah tut inşallah bişey yoktur bebiş iyidir
Smtpll hatayyy benim de hareketsizdi hatta doktorun kalbini vs incelemesi gerekiyordu çok zor döndürebildik ön tarafına bir türlü dönmedi. Ama yerinde olsam yine de başka bir doktora daha görünürdüm hani böyle bir şey dendi bize sizce nasıl bebeğin durumu diye sormak için
hatayyy @Papatya05_ doktorlar işte herşeyi söylemesi güzel ama anne adayı bile olsak insan çok korkuyor normalde teknelerini hissediyorum zaten hemen amniyosentez bişey varsa aldırabilirsin falan dedi iyice korktum çünkü bebiş baya büyüdü artık aldırmak da bu haftadan sonra bilemedim!
Papatya05_ hatayyy afedersiniz de ortada fol yok yumurta yok ne aldırması salak mı ne ? Olabilir o gün daha az hareket etmiştir ama normalde hareket ediyordur kendi doktoruna danış
baharbahce27 hatayyy canım endişelenme o haftalarda bebek hareketleri düzensiz oluyor, bir gün hareket edip 2-3 gün çok hareket etmeyebiliyor. Sen doktoruna düzenli olarak görün, sağlık ocağında kalp atışına bakıyorlar gidip baktırabilirsin
2812 hatayyy şöyle bir olay var genel de detaylı da bakıldığı dk kadar bebek hareketleri baz alınır bu bir denk gelişte olabilir o an bebek hareketsizdir mesela ama o onu söylemek zorunda çünkü rapor ediyor etmek zorunda öylesi var ki uyuyor o an doktor zor uyandırıyor