Hamide_1 İdrar yolu enfeksiyonun da doktor kontrol vermiş monurol 3 g granül içeren sase diyo. Gebelikte kullanılırmı bilemedim
ipekmom_ Hamide_1 evet defalarca içtim bi sıkıntı olmaz, olsa doktor vermez zaten , içmezseniz sıkıntı olur ilerler