Merhaba arkadaşlarım ben 36 haftalık hamileyim 3 gündür ayak ağrısı kasılma rahimden gelen ağrılar adet sancısı şeklin de gelen sancılarım var şu nişan vs Birsey gelmedi aslında çok korkmuyor değilim çok sık doktora girmedim en son 1 hafta önce bebeğimin boy kısalığı için detaylı untrasyona girmiştim 2 hafta boy kısalığı vardı genetik faktörlerden bende çok uzun değilim hareketleri fazla arada duruyor ayak ağrılarım gece uyuyamama bağırsaklarım çok çalışmaya başladı acaba erken doğum olabilir mi ya da doğuma yaklaşma gibi