dilaradoyan anladim olabilir bisey yani ya bende şüpheleniyorum ama normal regl oldum sadece ilk başlangıcı biraz farklıydı 2 gun filan geciktim sonra başlama kanaması rengi vs farklıydı ama.sonra normale döndü hatta agrim oldu herzamanki gibi agri kesici kullandim parol vs yinede bi test yapsam mı bilemedim ki🙈