Usakli64 benim kızım 3800 doğdu bir numara kullandım yarı kırkına kadar 2 numara biraz daha büyük sen kırkın çıkana kadar 1 numara al öyle 2 5 kilo diyo ama tam oluyo bebişlere benim kızıma bile olduysa 😊 2 büyük olur hem çişi falan taşabilir annesi yine tabi sen bilirsin ben 2 çocuk annesi olarak kendimce düşüncemi yazdım hayırlı doğumlar olsun inşallah 🥰