dilek190 yok devlet hastanesine git dedi bana şehir hastanesinde yattım bebek doğarsa yenidoğan ünitesi daha kapsamlı demişti . Ve benim dikkatimi çeken şey hiç doğumunu ben yaptırırım vs demedi ama tam bilgim yok haftam küçük olduğu için de bahsetmemiş olabilir .ben Wp den ulaşabiliyordum ama sanırım başka bi no vermişti iş telefonunu vermişti . Geceleri bazen ulaşamıyordum ama gündüz genellikle ulaşıyordum