Whitemommy ikinci ama aşırı korkuyorum yani nasıl diyim benim kontrolüm dışında olan herseye aşırı gerginim gibi sezeryan sonrası odaya döndüğümüz deki o rahim kasılması için olan kontrol ne bilim kum torbası koyuluyormuş artık ilkinde koymadılar bunlar beni aşırı korkutuyor engel olamıyorum düşünmekten öleceğim akışına bırakamadım bi