nnur20 kızlar gün için ara ara kasılmalar, yanma, batma değişik şeyler oluyor bunlar normal mi acab bu haftalarda birde sağ kasıkta olunca cinsiyet erkek diyorlar doğrumu🥹🥹
bebekveannesi35 nnur20 aynı şeyler bendede oluyor ama her gebelik farklıdır benim ilk bebegimde de bu şikayetler oluyodu o yüzden çokta üstüne düşmüyorum ama insan endişeleniyor doğal olarak ağrılarınız durmadan devam ediyorsa ve dayanılmyacak boyuttaysa doktorunuza danışın
bkb35 nnur20 sancılar normal canım benim hep sol kasıkta hissediliyordu erkek oldu hiç alakası yok ☺️
mercimegin_annesiii nnur20 sağ kasığım daha çok batma acıma var ama bugün kese solda göründü nasıl oluyor ki acaba
Ipek0z nnur20 çok normal canım hepsi korkma. Evet sağ kasıktaysa erkek denir bende tutmuştu bu efsane 🙈
Yasewens Kese, yolk sacı, embriyo gözüktü mü hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
gzmnrhal Yasewens benim 4+1 de 29.5 di 4+5 de 190 çok düşük gibi kadin dogum randevum daha 14ünde insallah normaldır
Yasewens gzmnrhal yükselişiniz normal gün aşırı iki katı beklenir sizin yükselmeye başlamış hayırlı olsun Allah dilediğiniz gibi sonuçlandırsın inşallah ♥️
Cansado2021 gzmnrhal sonucunuz arttımı ben 4+6 dayım sonucum 418 beta değerim yavaş artıyor korkutuyor
gzmnrhal Cansado2021 benim 4+1 de 29.5 di 4+5 de 190 bende çok korkuyodum son adet tarihime göre 6+4 ken muayne oldum kese göründü ve orda 6+0 görünüyordum 4 gün geç döllenme olmus oyuzden düşükmüs deger senin betan benimkine göre baya güzel artmis korkma inşallah 6 haftalikken muayne ol kesen görünür
Cansado2021 bsraltnsy canım bugün 549 çıktı tüp bebek di doktor düşüş başlamış dedi ilaçları bırak dedi
Cansado2021 bsraltnsy çok kötüyüm 4 yıl sonra ilk kez pozitif görmüştük eşim haberi bile yok nasıl derim bilmiyorum