Kizlar merhaba
35 haftalik gebeyim 2 nci gebeligim ilk sezeryan buda sezeryan fakat bir problemim var yani kafam karisik uyuyamiyorum suyum gelecek diye son iki gundur cok rahatim sanki bebek yokmus gbi hazimsiz degilim sis hissetmiyorum midem cok rahat ve iki gundur bende dogum icin ev temizligine vasladim dip kose ve bebek beni zorlamadi tabiki dinlendim hareketlerini izledim gayet iyi ama bende cok iyim yani oyle enerjim varki surekli dolanasim geliyor dogum mu yakin bebek mi asagida yasatan varmi ya sali gunu kontrolum var sizce ?