Sudenazz [bilinmeyen] İlk doz 20 haftalıkken yapıldı 2. Doz 24. Haftada. Erken sanki senin biraz yaptırdın mı yaptıracak mısın ?
Pyrzeda [bilinmeyen] Erken canım 20 de vuruldum ben ilkini haraketlerini hissetmeye başladıgında cagırıyolar😊
Sahay [bilinmeyen] saatler önce yaptık 21.4 hafta senin Zaten yapmazlar hareketler hissedilmeden yapmıyorlar
TugbaLafci [bilinmeyen] canım sağlık ocağına gitsen zaten gebelik takip formu veriyorlar oraya aşı tarihini yazıyorlar bu kafaya göre yapılan bişey değil sistemden bakıpta yazılıyor yani bu kimsenin yorum yapabileceği bişey değil 🙄🙄
TugbaLafci [bilinmeyen] aşı tarihlerini vermeleri lazım ordaki ebeyle görüşüyorsun aile hekimiyle değil
OglusumuBeklerken Bende 20 ve 24. haftalarda yaptırdım. Sağlık ocağında ebelerle gorusuyosun o nezaman ne için gitmen gerektigini söylüyor 28de gebe takip icin çağırdılar mesela😇
SerapUGR Gebe takip için gitmedim ama sağlık ocağım uzak birde hemşireler çok suratsız gidesim gelmedi zaten doktorum görüyor ayda 1kere