Küçük bir ilçede oturuyoruz. Bulunduğum yerde detaylı yapan bir yer yok sadece özel hastane var orda da radyoloji uzmanı bakıyormuş.
Benim doktorum perinatolog baksın dedi il merkezinde üniversite hastanesine git dedi ama orda da randevu bulamıyorum, bulsam da oradaki doktordan memnun değil kimse, her gelene kötü bir şeyler söyleyip insanları strese sokuyormuş giden arkadaşlarım söylemişti, içime sinmiyor yani.
İlla perinatolog bakması zorunlu mu özeldeki doktora yaptırsam olur mu