23hatice23 Hamileyken her anne bebeğinin cinsiyetini ya hisseder yada rüya da görür sizinkiler doğru çıktı mı kızlar yoksa yanıldınız mı
Ergingul_ 23hatice23 rüyamda erkek gördüm erkek hissettim 12.hafta da kızım olacağını öğrendim ☺️ ona rağmen her gören göbeğime erkeğe benziyor emin misin diye soran bile oldu 21.hafta kızım olacak inşallah 🥰
adyaligoktas 23hatice23 hamile olduğumu öğrendiğimden beri kız hissediyordum eşimde kız hissediyordu çevremdeki herkes erkek diyordu ama biz inatla kız geliyor dedik ve kızımız geliyor 😁😁😁
deryadeniz3 Çevremde herkes kız diyordu ben erkek hissediyordum hatta rüyalarımda bile erkek bebek görüyordum. 15.haftada gördük kız çıktı :)
23hatice23 deryadeniz3 ay aynıyız çevrem kız diyo bakalım ben rüyada da erkek gördüm öylede hissediyorum ama bakalım ne olacak
bsrbrkysr184_ deryadeniz3 rüyaların tersi çıkar derler bende yeğenimi erkek gördüm sonra rüyamda bi anda kıza döndü fln değişik bi rüyaydı kız oldu 😅
Melomelo0 deryadeniz3 yaa ben de cinsiyeti öğrenene kadar hep erkek gördüm o kadar çok gördüm ki emin olmuştum nerdeyse ama kız çıktı 😂
Glnrgz Ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde kız hissetmiştim. Hatta doktor 13. Haftada muhtemelen erkek demesine rağmen kız hissediyorum kız olacak demiştim ve kız çıktı. 🙃 bu arada 2 3 kez rüyamda oğlum olduğunu gördüm.
esmahatun Glnrgz yaaaa bende hep kız hissediyorum daha 11. Haftadayım doktorum 13. Haftada kontrolde belki cinsiyetide görürüz dedi ama geçenlerde de rüyamda erkek bebeğim oluyordu 🙈
cagladurak Herkes erkek dedi hamileliğimi öğrendiğimden beri kız hissediyordum rüyamda kız gördüm 12 haftalığız bebeğim erkek 🥰
Ergingul_ 23hatice23 hemde müthiş bir şey bir kızım var ona hep bir kız kardeş isterdim çok şükür oldu 😊
23hatice23 isimsiz19 nilsumm adyaligoktas Allah gönlünüze göre vermiş ne güzel sağlıkla kucağınıza alıp büyütün inşallah kızlar 💞💓