simssmom1 inşallah canım bidahaki kontrole gittiğinde bebişe alttan bakıldığında iki çizgi varsa kız deniyor, doktorum kesinlikle kız demişti birgün de hafif lekelenmem olunca gece acil hastaneye gittik ordaki doktorda bu ay kız ayı kime baksam hep kız geliyor dedi gerçekten çevremdede hep duyuyorum kız diye 😅😀 birde ölçüm yapıyor çaprazlama ordaki orana göre de tahminde bulunuyorlar bir dahaki kontrole gittiğinde zaten dahada büyümüş olucak daha rahat görürler 🥰🥰