Yasemin_k0 Merhaba 20+5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim karnım hiç çıkmadı sabahları dümdüz yumuşak oluyor. Akşamları genel bi şislik oluyor biraz oda gün için de yediklerimden kaynaklıdır. Bu normal mi? Bebeğim gelişmiyor mu büyümüyor mu diye endişeleniyorum
3boysmom Yasemin_k0 büyüyodur annesi. ilk gebeliğimde 7 aylıktım kimse hamile olduğumu anlamıyordu bile 8den sonra karnım cıkmıştı. şimdi ikizlerimi bekliyorum iki bebek olmasına rağmen 6ayda ancak karnım cıktı bence iç karnımız geniş😂
kubos_ Yasemin_k0 iç karnın geniş olması dedikleri bu oluyor işte benim karnım da çok geç çıktı şimdi 32+3teyiz herkes karnın çok küçük diyor benim de ilk gebeliğim 😂
elifayaz112_ Yasemin_k0 ayy ne güzel keşke benim de öyle olsaydı 😊gelişiminde herhangi bir sorun yoktur rahmin büyük olduğu için benim eltimin de öyle ikimizde aynı anda hamileydik o nerdeyse doğum yapacaktı ama karnı normal kilolu insan göbeği gibiydi kimse hamile olduğunu bilmiyordu 😄
Angelaass Yasemin_k0 kız benimde çıkmadı karnım ya 19+3 üm. Aslında bir yandan iyi daha rahat oluyor 😂 ama hamile gibi durmaması da can sıkıyor yani😂 belki 25 gibi çıkar ya
ysmnsen İç karnın geniştir canım herkesin karnı farklı haftalarda şişiyoe diye gördüm 14 haftalık hamileyim karnım 5 aylık gibi mesela benim de ilk hamileliğim
kizinaasikanne Hamileliğim ve ilkinde de 6 aylıkken karnım şişmeye başladı ikincisinde henüz 4 aylığım birşey yok 😁
Yasemin_k0 kizinaasikanne iç karın genişliği ve boy uzun olunca geç çıkıyormuş genel de öyle diyorlar. Hiç hareket de hissetmiyorum siz ilk gebelik de ne zaman hissetmiştiniz
Glnrgz İlk hamileliklerde geç çıkması normalmiş. Ben de hamile değilken bile hafif göbekliydim. Arkadaşımın 34 haftalık göbeğiyle benim 17 haftalık göbeğim neredeyse aynıydı
Yasemin_k0 Angelaass evet iyi bir şey de hiç hamile gibi değil gibi unutuyorum arada 😃 zaten söylemedikçe kimse anlamıyor
hilal858_ Yasemin_k0 Bende 20+5 deyim ve etrafımdaki herkesin tek dediği karnin hiç yok hiç 5 aylık gibi değilsin oluyor. Bu arada benim bide 3.gebeligim😅 bebeğin gelişimi gayette olması gereken seviyede oluyor. Ama işte artık ödem tutmaya başladim ama sadece ayak bileklerim nedense.. Gün içerisinde çok aktifim aslında
Seda_nur4760 Yasemin_k0 iç karnın geniş demek ki ah keşke bende öyle olsam daha 3 aylık hamileyim 6 aylık gibi duruyor karnım