isimsiz19 benim de 12+6 da 2 li tarama randevum var bakalım o zamana bizimde biraz biraz belli olur belki gerçi devlete gidicem ama önceki bebeğimdeki özel hastane ultrasonu da aynı eskilikteydi 🤣🤣 bakalım görebilecek miyiz bir şeyler yoksa detaylıya doğru daha net belli olur