Tugba8918 İyi akşamlar kızlar şuan 32+5 haftaligım gerçek mi yalancı sancı mı anlayamıyorum adet sancısı gibi bi ağrım var belimde ağrıyor dinlenmeyle de gecmedi kasılmalar hissediyorum gitmeli miyim sizce doktora yarını mı beklesem
minikmucizemm__ Tugba8918 ayni şekilde bende de oluyo 32+3 um bende emin olamadım hastaneye gidicem bence sende git
mozen Tugba8918 31+5 ı’m aynı şeyleri yaşadım dün gece ve sabaha kadar uyuyamadım sabahı bekleyeyim dedim sabah geçti Çok şükür yoksa acile gidecektim Bugün de gayet iyiyim sanırım artık ağrılar ve kasılmalar uzun sürüyor
Tugba8918 minikmucizemm__ 32 de doktor kontrolünde nst de biraz biraz sancım da cıkmıstı tedirgin olmaya basladım
Tugba8918 Bu ikinci gebelik ama ilki sezeryan olduğu için hiç sancı felan cekmemistim kızım da uyuyor şimdi kararsız kaldım
Bada Ben suan 35+6yım 32den beri ağrım var nst’ye bağlandim doktor normal dedi vücut doğuma hazırlanıyormus
Tugba8918 Bada tek temennim o yönde ilk doğumda da 37 haftalıkken doğdu kızım 10 gün küvezde kaldı Allah tekrarını yaşatmasın beklemek çok zor