moonlight41 transfer işlemi sonrası ben 35 dk yattım sonrasında wc için ayağa kalktım , sonra 1 saat daha yatmıştım. Özellikle ilk 3 gün hareketlerime çok dikkat ettim. Kan testine kadar uzanma, eğilme gibi hareketler yapmadım. Transfer sonrası kullanılan ilaçlar yüzünden kabızlık olabiliyor. Bol su için, kefir, kabak çekirdeği, badem, lifli yiyecekler ve protein ağırlıklı beslemeye çalışın. Sürekli idrar testi yapmanızı tavsiye etmem. Dayanabildiğiniz kadar dayanın yok yere stres bence🤗 Hayırlısı olsun şimdiden♥️