Mrv-ElfAda Haftadan sonra kaç haftada bir muayene oldunuz?? 32+1 de gittim. Doktor 2 hafta sonra gel dedi. Ama riskli gebelik bu 2 hafta çok değil mi? Şeker ve tansiyon takipliyim.
Havin49_ Mrv-ElfAda yani ztn büyük ihtimal hamilelik başımdan beri iki haftada bir gidiyorsun benimde riskli gebelik perinotoloji ye 2 haftada bir gidiyorum belli bir haftadan sonra ztn hep 2 hafta
Simsimsem Mrv-ElfAda normalde ayda bir gidiyordum doktora. 2 hafta önce 25.haftada gittim, bebeklerimin arasında 10 gün fark olduğu için artık 2 haftada bir, 32.hafta ile haftada bir çağıracağını söyledi.
3boysmom Mrv-ElfAda 32 yeni bitti her hafta çağırıcam dedi artık bu şekilde ilerleyecekmişiz öyle dedi doktorum
Mrv-ElfAda Havin49_ Yok 3 ya da 4 haftada bir gittim. Perinatolojiden randevu bulamadığımda kadın doğuma gittim. Şeker değerleri ve tansiyon çok yüksek çıkmadığı zamanlar kadın doğuma da gidebilirsin denildi. Devlete gittiğim için farklı farklı doktorlara denk geldim hep açıkcası
Havin49_ Mrv-ElfAda anladım benimki de riskli ben 2 haftada bir gidiyorum perinotoloji bölümüne bi kere randevu bulduk iki haftada bir o çağırıyor
Simsimsem Mrv-ElfAda ikizler arasında gün ya da hafta farklı ilerleyen haftalarda olabiliyor. Gelişimle alakalı tamamen.maksimum %15 e kadar fark normal. Aradaki farkı takip etmek için 2 haftaya düşürdü doktorum da.