İnsan kendi babasından erkek kardeşinden bile çekiniyor. Doğum yapalı üç gün oluyor kocam dışında hiçbir erkeğe tahammülüm yok. Sarılık olmasın diye sürekli emziyorsun, göğüslerin sürekli açılıp kapanıyor, belki de göğüs ucu yarasından açıkta tutmak isteyeceksin, kıyafetin sürtmesine bile tahammülü olmuyor insanın. Acımız illaki olabiliyor doğumdan sonra oturmak kalkmak zorluyor. Doğum normal bir hastalık durumu değil, kadının ihtiyaç halinde olduğu bir durum. Eşin inşAllah vazgeçer kararından. En başta kayınvalidenin kayınpederine kalma sen demesi gerekirdi ayrıca.