Ben tea hanımda takipliydim sancılandım 40.haftamda hastaneye gittim sancı çıkmadı ama ben duramıyorum sancıdan neyse kendi doktorum yok diye nöbetçi doktor yada kendi doktorumsa ücret karşılığı gelebileceğini biliyordum zaten ben istemedim doktorumu daha sonra Rabia hanım geldi nöbetçiydi o ilgilendi Allah var doktor kötü davranmadı doğum sırasında sadece çıkartmaya geliyor zaten yani bide dikişi yapıyor normal ise doğumunuz doğumhanedennönce oda da ebeler ilgilendi genelde tam bir fiyaskoydu ebeler çocuk gibi zaten büyük ebe bir taneydi o da çok fazla gelmedi diğerleri kadar benim çocuğum doğdu solunum dan yoğun bakımda yattı bebek odasına giderken ve bebek odasında ailem görmüş çocuğun bişeyi yoktu ki dediler solunum sıkıntısı olan bebek başı boş şekilde bebek odasında durur mu müdahale edilmeden ?