gokcenurgul 17 haftalık hamileyim ve bugün pembe renkte çatlaklarımın oluştuğunu gördüm bu kadar erken çatlaklarınız oluştu mu kızlar?
babyiscomings gokcenurgul 22 haftalık hamileyim çatlaklarım oluştu 19 da ufak ufak görmüştüm çizik sanmıştım artık baya dalga dalga oldu
gokcenurgul heyecanli1anne__ bende pembe diye belki çatlak değildir dedim ama sonradan anladım ki ilk başta pembe ve mor renkte oluyormuş 🥹
Kubraaa_o gokcenurgul pembeyken bol bol çatlak kremi sürerseniz mora dönmeyebiliyor, günde 2 kere kullanıyorum ben. 30+2 deyim çatlağım yok
gokcenurgul Kubraaa_o Günde 4 defa bile sürerim öyleyse yeter ki daha kötü olmasın. Her yeri sürüp orayı unutmuşum orası hemen çatlamış
Kubraaa_o gokcenurgul düzenli kullanın etkisini mutlaka görürsünüz, göğüs üstünden diz hizasına kadar sürüyorum ben. Ama canınızı sıkmayın doğum sonrası lazerle düzeltiliyor artık
Ecem_P gokcenurgul 12. Haftada başladım ben yağlanmaya sabah akşam hep yağlandım ama genetikle alakalı maalesef
gokcenurgul Kubraaa_o hangi kremi kullanıyorsunuz? Evet öyleymiş bebeklerimiz iyi olsunda gerisi önemli değil tabiki ama insan kendini öyle görünce bi afallamıyor değil
Kubraaa_o gokcenurgul pregnacare kullanıyorum, doktorun tavsiyesiyle. Lierac aşırı pahalı ve kullanıp etki görmedim diyen çok kişi var. Bi de el yapımı kantaron yağı. Özellikle duş sonrası güzel oluyor. Tamamen emilene kadar bekliyorum