Kgksoy Adet düzensizliğim var zaten bugün itibariyle 19 gün gecikmem var iki farklı test aldım evde yaptım ikiside silik çizgiler çıktı ve karnımın alt bölgesinde çok ağrım var bugün kan testi verdim 0.6 çıktı anlamadım ne yapmalıyım 😔
edaabykl Kgksoy gec dollenme olmus olabilir mi bende 24 gun gecikmeyle yaptim silik çıktı 8+6 olmam gerekirken suan 6+6 yim iki hafta gec dollenmis son adet tarihimi duzenledi doktor
Kgksoy deletedmom43191 [] adatuna şuan uygulamada yeniyim görüntü ekleyemedim iki farklı evde test örneği belirgin çizgiler ama kanda çıkmadı adet ağrısı gibi değil farklı ağrım var bacağıma vuruyor ama hamilelik yokmus
edaabykl Kgksoy ben kana baktirmadim direk kadin doguma gittim karnimda kese gördüğü icin beta bakmadi bebegin kalp atisi olusmaya başlamış dedi bakmaya gerek yok ama bence biraz daha bekleyip tekrar kanda baktırın
Kgksoy edaabykl bı kaç gün daha bekliyim diyorum zaten 20-25 gün arası oluyor o zamana kadarda olmasam bı sıkıntı var diye düşünüyorum
edaabykl Mini_baby ben pcos hastasiyim adetlerim hep gec olur bende bu mevsim gecislerinde baya gecikirim hic aklimda gebelik yoktu bekledim epey bi olmayinca bi test yaoayim dedim silik çıktı kadin doguma gittim hemen 5+4 gebesin dedi ama son adet tarihimle uyuşmuyor normalde 7+4 olmam gerekirdi a ultrasonda 5+4 olarak göründü gec dollenme olmus olabilir dedi
edaabykl Kgksoy aynen bidaha kan verirsin belki gec dollenmis olabilir bende belirti bile yoktu 24 gun gecikince yaptim
Mini_baby edaabykl benim de ilk kızım geç döllenme oldu acaba bu da mı öyle olur diye şüphede kaldım adete 2-3 gün kala kan verdim negatif bundan sonra artar mı acaba
Kgksoy edaabykl ben tiroid hastasıyım normalde gecikmelerim olur hep son 3 aydır tiroid düzene bindi ama en çok gecikmem bile 17 gün falan olmuştur test yaptığımdada tek çizgi çıkıyordu
edaabykl Kgksoy en iyi sonucu kanda alirsin bir kac gun daha bekleyip tekrar kan ver egerki yine yoksa onda yoktur bazen gec dollenme olunca kanda cikmiyo bir kac gun bekleyince cikabiliyor