beyzanrbirce sağlık ocağındoktoru enfeksiyon dedi damla yazdı az biraz geçti geri göz doktoruna gittik göz yaşı kanalı tıkalı dedi bazı bebeklerde doğuştan olabiliyormuş arkdaşımın bebeğinde de olmuştu geçti sonra doktor da bi masaj verdi onu yapın kanal açılsın dedi bir de göz damlası verdi onu kullanıyoruz şuan bunların üstüne ilk haftalara göre gelişme var şükür