Kızlar selamlar
36+4teyim bu sabah WC sonrası Peçeteye regli bitmeye yakın kahverengi akıntı olur ya ondan geldi nişan demek o mu bilmiyorum ilk gebeliğim , gün içinde rahattım sadece bazen iki saniyelik böyle göbeğimin içine bıçak saplanıyor oluyor gibi oluyor sonra kaç saat tekrarlanmıyor bugün 2 defa yaşadım mesela , az öncede gene wc ye gittim idrar sonrası böyle Peçeteye nokta kadar küçük kırmızı kan gördüm çok korkmaya başladım sizce doğum başlangıcı mı :( böyle olup daha uzun süre sonra doğum yapan oldu mu açıkçası şuan daha hazır değilim :( bilgilerinizi bekliyorjm