Denizj [silindi] berbat durumdayım bi doğum yapalım dedik başımıza gelmeyen kalmadı yaa😞 geçmeyen bir baş dönmesi. Yarın fizyoterapiste gidicem inş çözüm olur noluyyy dua edin banaa kızçeler😞
deletedmom43191 [silindi] benim disim felaket ağrıyor 7 aylik kizim cok içten öksürüyor 2 yaşındaki oglumun dünden beri atesi düşmüyor calpol vermeme rağmen
[silindi] deletedmom43191 fitille düşürmeyi denedin mi ateşini? Fitil daha etkili diyorlar. Kızına da buhar falan versen? Biz öksürüğü öyle atmıştık
[silindi] Denizj kıyamam sana ya evet sanki yenilerde doğum yapmıştın hatırlıyorum 🥹🥹 Allah şifa versin canım benim, dualarım seninle 🫶🏼
deletedmom43191 Denizj eger yeni dogum yaptıysan sezaryenin anestezi etkisi olabilir mi normal dogumsa kansizliktan olabilir belki 🤔 gecmis olsun
deletedmom43191 [silindi] fitil hic duymadim ya bilgim yok doktor antibiyotik yazdı bide calpol dolven yazdı ama dolven yoktu muadili olan pedifen verdiler bakalim duruma göre tekrar götürürüm 2 3 gun bekleyeyim belki ilaclar etki eder
Denizj deletedmom43191 yok canım ya 1 ay oldu sezaryen olalı. Kulak kristalleriyle alakalı bir durum bende senede 1 hortlardı ezelden var da şimdi bebekle çok zor bebeğimle ilgilenemiyorum adam akıllı kahroldum
[silindi] deletedmom43191 benim kızım şurup içmiyor be mecbur fitille düşürüyorum yüksek ateş olursa, doktorumuz da fitil en garanti ateş düşürücü demişti
deletedmom43191 [silindi] benimkiler içiyor cok sukur 4 yasindaki oglum icmiyo sadece orada pesine kosa kosa agzini açtıra açtıra azda olsa ilaci veriyorum gerektikce