birbebismeselesiiii merhaba ikinci dozumu bugün oldum ben de. ilkinde iki gün kol ağrısı ve halsizlik çekmiştim o yüzden çekine çekine gittim ama sadece iğne yapılırken canım yandı bu kez. sabahtan beri hafif bir kol ağrısı dışında bir şeyim yok☺️ 1,5 ay önce gebe okuluna katıldığımda ordaki ebe de tetanozun gerekliliğinden bahsetmişti, ben o şekilde yaptırmaya karar verdim 🌸