heyecanli1anne__ Dualarınıza talibiim 🙏 ilk doğumum suni sancıyla doğumum olcak yarın 39+1 Birde şunu öğrenmek istiyorum sormayı unuttum gittiğimde. Özelde doğum yapcam giderken elbise tarzı rahat şeyler mi giyiyim yoksa yatışım yapıldığında önlük mü giydiriyorlar
Nisanmomy heyecanli1anne__ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏. Konu ile ilgili bilgim yok ama siz tedbirinizi alın bence 😊
Drkkk heyecanli1anne__ rabbim yardımcın olsun hayırlısı ıle alırsın ınsallah bebısını kucagına,doğumda önlük giydirirler doğum sonrası ıcın düğmeli lohusa geceliklerinden al hem rahatlık hem emzırme acısından kolay olsun dıye
heyecanli1anne__ Drkkk amiin inşallah Doğum sonrası için aldım gecelik herşeyim hazır sadece sancı esnasında falan açıklığa bakmak için gelip duruyorlarmış o esnada ne giymem gerektiğini bilemedim
kubttl heyecanli1anne__ kıyafete izin verilmiyor zaten bi önlük giydiriyorlar altında da yetişkin bezi oluyor , yani bende öyleydi