3 yıldır homend in konuşan çay makinesinü kullanıyorum, hiçbir problem yaşamadım çok memnunum. Kendini otomatik kapatma özelliği var bir süre geçtikten sonra, diğerlerinde var mı bilmiyorum ama güzel bir özelliği bence. Üst katımda da Arçelik gurme otomatik çay makinesi var. O da çayı kendi kendine demliyor. Sen sadece kettle kısmına su, demlik kısmına da çay koyuyorsun. Yazın genelde yukarda olduğumuz için misafir geleceği zaman vs. çok kullanışlı oluyor. Açık orta koyu demleme özelliği var onunda. O da güzel, ondan da memnunum ben.