busraagdag merhabalar, ben de 6+2 de gittiğimde doktorum kesenşn boş olduğun söyleyip 1 hafta sonra çağırmıştı tabii bu süreçte bol gebelik olabileceğini ve kürtaj gerekebileceğini söylemişti ve tam 1 hafta sonra 7+3 de gittim ve bebek gelişmişti kalp atışını dahi duydum o yüzden bu süreçte olumsuz düşünme lütfen ,beslenmene dikkat edip folik asit kullanmaya başlamalısın ve sıkıntı stresten uzak şekilde kalıp 1 hafta sonra tekrar doktora gitmelisin🩷