Kızlar 27+4teyim dünden beri bebek karnımda toplanıp sertleşiyor bu da biraz ağrı ve sancı yapıyor normalde gün içinde 3-4 defa oluyordu ama nerdeyse saat başı sık sık olunca biraz panik oldum. Dün acile gittim nst sancı çıkmadı vajinal muayenede erken doğum riski yok dendi ama içim rahatlamıyor ağrım da geçmiyor, tecrübesi olan fikir verebilir mi