Silaaaamom2025 ilk doğumumu medstarda yapmıştım bende epidural konusunda bilgim yok ama ebeler bana hep iyi denk geldi kötü anısı olan da vardır illaki ama acildekiler bile çok tatlıydı sohbet falan ettik yani. Sabah 10da 1 cmdi akşam 9da 5 cm benim süreç baya uzun ilk doğumumda 16 saat sancı sürmüştü şimdi üçüncü kolay olur diyolar yok dedim ben onu bir kere yerim gördüm kolayı😅 evde sıcak duş bele karnıma sıcak su tutma hurma ahududu çayı 40 dk kadar bir kere yürüdüm egzersizler vardı instagramda gördüğüm onları yaptım 5 cm olmuş bence başkası olsa evde doğururdu 😅 bu arada acilde 7 cm dediler doğumhanede doktor kim dedi 7 diye maksimum 5 cm dedi aşırı moralim bozulmuştu. Hep dedim iki doğumumda da canından can çıkıyor kolay olmayacak ama sonrası gerçekten rahat oluyor, sancı biraz acılı bu arada 5 cmken hafif regl sancısı gibiydi 8 cmden sonra sizin yapacağınız işi diye başlıyosun sövmeye 😂 bu doğumdan sonra vajinal doğum güzelllemesi yapmicam demiştim ama sonrası gerçekten rahat birde vajinal doğumda bebek yokken ağrı çekiyosun sezaryen de bebek varken ağrı çekiyosun daha zor, benim uzun sürdü bana bakmayın numuneliğim yolda doğuran bile var ama ilk doğumsa hemen olmayacağını bilmek lazım süreç uzun oluyor genellikle ıkınmayı kesinlikle bilmek lazım ilkinde ben ıkınamadım doktor da sağolsun söylemedi kakanı yapacaksın bütün mevzu bu