ysmmiran öyle de böyle de çıkacak böyle düşün yani korkunun faydası yok zaten saniyelik bir şey normal doğumda çocuk çıktığı an rahatlıyorsun sancı geçiyor sezaryeni bilemiyorum benim tüm tanıdıklarım sezaryende zorlanmıştı ayaklananı henüz görmedim bende kızımı normal doğurmuştum tabi bebeğe bağlı bebek nasıl gelmek isterse sezaryenin sonrası normal doğumun da o an ki sancısı zor ama imkansız değil insan unutuyor ki 2.-3.yü doğuruyor benim gibi 😂😂😂😂