SuEr_Tu1512 sib1234 34+3te gitmiştim. Bebiş 2500dü, bende 10 kilo almışım. Şuan 35+5iz kontrolümüz 36da☺️
SuEr_Tu1512 sib1234 Ben çok almışım herhalde yaa ama vücut olarak göstermiyorum şükür 🙏 İlk hamileliğimde 35+4te doğum yaptım toplam 18 kilo almıştım 🥺
Mrvmrv78 sib1234 75 ile kalmıştım ama hamilelik resmen bütün iştahımı aldı zorla yemek yiyorum resmen
sib1234 SuEr_Tu1512 10 kilo bu haftaya göre normal diyorlar zaten, bir de başlangıç kilonuz önemli 50 kilo kalan biri 10 kilo almasıyla 70 kilo kalan birinin 10 kilo alması bir olmuyor tabiki, boy da önemli benim boy 1.55 mesela😂
sib1234 Mrvmrv78 en son 32+2 de gittiğimde tam 2 kiloydu doktor gayet iyi dedi ayın 35te gidicem bakalım ne diyecekk
Laviniiaa SuEr_Tu1512 Bebek 3 hafta ileride gidiyor şeker de ölçtük çıkmadı yapısal diyor doktor 😶 Valla standart beslendim aman hamileyim demedim ya ne istiyorsam yedim şu yasak bu yararlı bakmadım hiç 😂
SuEr_Tu1512 Laviniiaa Bende öyleyim aslında, hiç bir şeyde kendimi kısıtlamadım herşey yiyip içiyorum. Neyseki ilk hamileliğimde bebiş zayıftı, bunda bana göre iyi gidiyor 🙏☺️