Bebeğim 4 aylık ve 1 aydır biberondan mama içiremiyorum. Biberon değiştirdik mama değiştirdik herşeyi yaptık ve artık kilo alımıda durdu. 1 aydır öğünleri 40-70 arası zorla içiyor. Günlük alımının çok çok altında kalıyor. Gün sonu toplam 300 ml görüyorsak seviniyoruz. Biberonu diliyle ittiriyor mamayı ağzında biriktirip püskürtüyor diş etlerini sıkıp biberonu ağzına sokmamızı engelliyor. 4-4,5 saat aç kalsa bile 30-40 içiyor. Bu sorunu yaşayan oldumu aranızda bir yolu varmı çözebileceğim. Bu ay sadece 200 gram almis ve suan büyüdüğü için kilo vermeye basliyor