Kubra001111 Kızlar bebeğimde 2aylikken kalça çıkığı olduğunu öğrendim aparat takıyoruz fazla gelişme olmamış ama devam ediyoruz aylık takip olacak dedi Dr birde üni hadtanesinde Prof gidicez böyle olanlar var mı nasıl geçti ne önerirsiniz
elifd123455 Kubra001111 kızımda yaşadık değerleriniz kaç? Biz yaşına kadar pavlik bandajı kullandık ama bizim sürecimiz farklıydı bandaj kullanıyorsanız bandajınızın açıları düzgün mü acaba normalde ilerleme olması gerek.