bebeklerim__ Deletedmom_290 ay evet düşük ama sukur. Yattığında hastanedeydik daha dedim eşime gel sana kahve ismarlayim sut paramla 😅😅
Deletedmom_290 bebeklerim__ 2026 da belkı degısebılır çünkü lıstede 5 ayın 2025 -2026 arası 6000yazıyor ınternette Benım bebek 2026 denk gelme ıhtımalı var umarım artırırlar bu bütçeye suan bısı almak çok zor
[silindi] bebeklerim__ bebeklerim__ @Deletedmom_290 ben süt parası almadım kızlar. Siz sgklı çalışansanız size, çalışmıyorsanız eşiniz sgklıysa eşinize yatıyor. Ama burdan bir arkadaşım hem 5bin hem de süt parası aldı
Deletedmom_290 [silindi] bende SSK deılm vardı işi bıraktım hamılelıkte kafamı dınlemek ıcın esımde SSK lı deıl çünkü askerı ücret üstü alıyor
[silindi] Deletedmom_290 o zaman almıyorsunuz canım çünkü süt parasını sgk yatırıyor diye biliyorum. Ben de sgk olmadığı için alamadım
Deletedmom_290 bebeklerim__ bende anlmadım ama son aylarda 6000 yazıyor alan varsa eğer yenı başvuran daha ıyı bılır gercı bunu umarım bu sene artar
Deletedmom_290 [silindi] pekı hosgeldın bebek ve ayrıyetten doğum paketı aldınızmı Istanbul ıcıne oda verılıyormus
dunyamyavrularim12 Nisanmomy teşekkür ederim baktım da az önce şöyle yazıyor . Kızımın tcsi numaralı tc kimlik numarası için henüz ödeme kaydı oluşmamıştır .ağustos 20 de doğum yaptım 10 gün sonra başvuru yaptım . Şuana kadar öğrenmem kader
bebeklerim__ dunyamyavrularim12 tekrar yapmayı dene yada yarın mesai saatleri icinde ara bakalım sor bi canim