ozlemre İki üç gündür bogazım cok yanıodu. Bu sabah şişmiş 😔 ilk defa yasıorum böyle birsey. Hamilelik reflüsü yasayıp ne gibi tedavi uyguladınız. Nasıl önlem aldınız? lütfen yardım edin 😢
Oguzkagan65 ozlemre bana gaviscon reni iyi gelmedi salatalık iyi geliyor sadece bi de yeşil diyet elma
Gulaykara17 Benimde vardı sürekli oluyo hala ama renni duo diye bi şurup verdi doktor çok iyi geldi 😊
Ozge_Klvz Rennie diye bir şurup kullandım bende geçti çok şükür lansör ve gaviskon bildiğim markalardı sormuştm ama onları önermedi doktorum diğer vitamin ilaçlarının enzimlemesine engel oluyormuş
ozlemre AyseNurv doktor mu tavsiye etti. Benim bi arkadas süt iç dior soguk süt iyi gelio dedi deneyen var mı?