Zarifokur Bende öyleydim gerçekten sadece dua edin gönülden. O kadar kötü çaresiz hissediyordum ki kendimi bizim hiç çocuğumuz olmayacak diyordum artık. Sonra eşimin düşüncesi değişti. Yemin ederim vitamini aldık eve geldi sipariş. Bir insan o kutuya bakıp gülümser mi gülümsedim. Sonra bizimde çocuğumuz olacak dedim. Rabbim’e güveniyoruz inanıyoruz inşallah nasip edecek bir gün. 🤲🏻🥹