Selam kızlar iki gündür vajina girişimde bir şişlik hissi var batma hissi dolgunluk gibi anlam veremedim ya uzanırken bişey yok oturur kalkarken yürürken var korkuyorum dikişle ilgili bişey olabilir mi?? Serklaj olalı 5 haftayı geçti ve şuan 22+4 haftalık hamileyim ha birde enfeksiyon var diye iki gündür antibiyotik kullanıyorum o mu yaptı yada yapar mı bilmiyorum 🤷♀️