Sendenbanakalan Cimcime30 bal belirti vardı sende neden olmasın bat günün ne zamndı ? Benmde silik cıktı hala gelmedi regl bekliyorum belki yarin yine test yaparım sende yaaprsın olmadı
MujganisMom Cimcime30 Valla çok çok silik var gibi inşallah vardır gebelik hayırlısı olsun hakkında. 🧡
_nejla_ Cimcime30 ben bisey goremedim canim ama beyaz mi senin gordugun ikinci cizgi Bide bu markayi hic bilmiyorum ben birtek laboquick kullaniyorum onda hic kuruma cizgisi filan cikmio
momof3 Cimcime30 Kuruma çizgisi bu canım.Predictor de yanıltabiliyor ayrıca maalesef.Çok net bir yalancı pozitif vermişti bana.İnşallah sen hamilesindir 🙏🏼
_nejla_ Cimcime30 yarin bende yapicam ovulasyonlar tekrar koyulasmaya basladi bugun gebelik negatifti goguste acimada basladi bakalim
MujganisMom Cimcime30 Aynen öyle vallahi artık sağlıkla kolaylıkla olsun istiyoruz ya. Ekim’in 29′unda bize de tam iki sene olacak. İnsan üzülmüyor değil.
momof3 Cimcime30 Bundan önceki ay da çok daha belirgin yalancı pozitif çıkmıştı çok şaşırmıştım artık test almıyorum bu yüzden
Cimcime30 _nejla_ Bnmde ağrıyor ne dıcem. Adete doğru koyu olur ama pık olmaz adet olacaksak çünkü yenı yumurtalar büyüyor ya
Panikkedi Cimcime30 evet canım bende atmıyorum testleri sonradan baktım çıkarmış tecrübe olsun diye çoğu testi denedim🥹